måndag 29 januari 2007

Att blogga!

"Alla som är något måste ha en blogg!" Sa brossan,när man satt med sin lördagsdrink i handen (en Bloody Mary för att vara exakt. Visst är det en sån drink man kan längta efter och när man väl får den, undrar men varför?). Nåja, blogg, bror och vara någon. "Det är klart jag är någon och således måsta jag ha en blogg!"

Nu sitter jag här med min nya skinade blogg och har föga aning om vad jag ska skriva eller hur jag ska göra. Blogg, Poast, Dashboard... vem vet, detta kanske aldrig blir publiserat?

Förutom alla tekniska hinder känner jag en smula ångest över att jag måste skriva VARJE dag. Detta åtagande, att kunna producera så mycket "dravel" vet jag inte om det är möjligt. Men alla resor, långa som korta börjar med ett steg, och detta är mitt första steg.

Vi ses VARJE dag.

Inga kommentarer: