torsdag 6 november 2008

En ”vanlig” vecka i november!

Denna vecka har varit bokad till tusen, ibland bara hopar allt ihop sig. Jag fick inventera mina uppdrag för att förstå var all tid tog vägen. Jag räknade till att jag har 6 pågående uppdrag parallellt. Det handlar om organisationer i olika utvecklingsfaser. Allt från omorganisationer till bättre arbetsmiljö men även utveckling i form av nästa framgångssteg. Givetvis är detta min passion så ibland blir det sena kvällar och dåligt med tid till annat.

Jag känner också att min absoluta styrka är att jag själv driver företag. Jag kan relatera andra företagsutmaningar till mina egna utmaningar. Jag förstår också att det ibland inte är så lätt som man tror och att det ibland är så lätt som man tror.

Jag är också varse att mycket kostar pengar och därför gör jag avtal med retroaktiv betalning. Betalning efter prestation i form av aktieägande eller procent på vinst. Detta är en risk men också en stark tro på att någon utifrån kan göra skillnad.

Nästa vecka kommer nog vara lika "fullproppad" å vad njutbart!

Inga kommentarer: